Kurikan pääkirjaston KIRJASTOKINO ti 13.8. klo 17

13.8.2024 @ 17:00 - 18:40

Kurikan pääkirjastossa näytetään leffoja joka tiistai klo 17 nuorten osastolla!

Leffoja näytetään kaikenikäisille syksyn aikana. Seuraa siis Kurikan pääkirjaston ilmoitustauluja, somea ja nettisivuja saadaksesi tietää, mikä leffa seuraavaksi näytetään.

Tulethan ajoissa paikalle. Leffa alkaa tasan klo 17. Sali rauhoitetaan leffan katseluun klo 17:05 lähtien, jolloin saliin ei enää pääse.
Salissa saa syödä omia leffaeväitä.

Leffoja pääsee katsomaan ikärajat huomioiden (S, K3, K7, K12, K16). Ikärajasta voidaan joustaa kolme vuotta, mikäli lapsi on aikuisen seurassa. Leffan ikäraja selviää Kurikan pääkirjaston mainostuksesta.

Elokuvien ikärajat varoittavat lapsen kehitykselle haitallisista sisällöistä. Ne eivät ole suosituksia, eivätkä kerro mille ikäryhmälle ohjelma on suunnattu. Ikärajat perustuvat kuvaohjelmalakiin, jonka tarkoitus on suojella lapsia. Jousto on tarkoitettu lapsen huoltajan harkittavaksi, eikä sitä kannata käyttää automaattisesti. Huoltajan on hyvä huomioida sekä lapsen yksilöllinen kehitys että elokuvan sisältö harkitessaan jouston käyttöä.

Leffoja voi myös ehdottaa! Toteutamme toiveet jos vain pystymme.

Toiveissa on muutamia rajoituksia:
Emme näytä K18 leffoja ja leffan tulee olla maksimissaan 2h (120min) pitkä. Leffan on myös löydyttävä Kurikan pääkirjaston kokoelmista.

Syksyn ensimmäinen leffa on asiakastoive THE ROCKY HORROR PICTURE SHOW

Koe Richard O’Brienin syntisen kieroutunut ylistys kauhulle, sci-fille, B-elokuville ja rockmusiikille. Tähtinä Tim Curry, Barry Bostwick ja Oscar-voittaja Susan Sarandon.

K12
Kesto 1h 40min
Tekstitetty suomeksi

Tässä esityksessä pyydämme yleisöä jättämään leivät, veden, vessapaperin, hot dogit ja ja riisit kotiin 😉