Kurikan pääkirjaston NUORTEN KIRJASTOKINO Ti 5.3. klo 17

5.3.2024 @ 17:00 - 18:16

Tervetuloa Nuorten kirjastokinoon Kurikan pääkirjastoon!

Kirjastokinossa katsellaan JOKA TIISTAI leffaa KLO 17 koko kevään ajan!
(paitsi 30.4.)

Aina seuraavan viikon leffan saa tietoonsa Kurikan pääkirjaston somekanavista (Instagram ja Facebook) sekä nettisivuilta.

Voit myös itse ehdottaa mitä leffaa Kinossa katseltaisiin. Ehdotuksia voi antaa somessa tai kirjastossa.

Toiveilla jatketaan. Rölliä toivottiin kovasti joten tällä kertaa katsotaan uusinta Rölliä

RÖLLI JA KAIKKIEN AIKOJEN SALAISUUS

Harmaahapsista Rölliä ja nuorta Juurakko-tyttöä yhdistää suuri kysymys, jota he ovat aina pohtineet: Kumpikaan heistä ei tiedä, mistä he alun perin ovat tulleet. Yllättäen he saavat kuulla paikasta nimeltä Kaikkien aikojen alku. Huhu kertoo, että sieltä haikarat lähtevät viemään vauvoja nyyteissä uusiin koteihinsa. Juurakko on vakuuttunut, että sieltä löytyisi vastaus elämän suureen kysymykseen, ja Röllinkin uteliaisuus herää. He lähtevät löytöretkelle kohti tuntematonta. Riemukas, jännittävä ja lumoava seikkailu opettaa ystävyksille, että suuria haaveita ei voi saavuttaa pelkällä uhmalla ja itsepäisyydellä. Elämässä tarvitaan myös ymmärrystä ja oikeudenmukaisuutta.

Kesto: 1h 16min
Puhuttu suomeksi