Kurikan pääkirjaston NUORTEN KIRJASTOKINO ti 6.2. klo 17

6.2.2024 @ 17:00 - 18:36

Tervetuloa Nuorten kirjastokinoon Kurikan pääkirjastoon!

Kirjastokinossa katsellaan JOKA TIISTAI leffaa KLO 17 koko kevään ajan!
(paitsi 30.4.)

Aina seuraavan viikon leffan saa tietoonsa Kurikan pääkirjaston somekanavista (Instagram ja Facebook) sekä nettisivuilta.

Voit myös itse ehdottaa mitä leffaa Kinossa katseltaisiin. Ehdotuksia voi antaa somessa tai kirjastossa.

Tällä kertaa katsotaankin vaihtoehtoisesti sarjan 4 aloitusjaksoa.

Katsojatoive:

FRUITS BASKET 1

Sohman perheen taakkana on heitä jo useita sukupolvia vainonnut kirous. Kirouksen vuoksi kukaan perheen jäsenistä ei voi halata vastakkaista sukupuolta. Jos näin käy, muuttuu koko perhe tähtikartan kahdeksitoista eläimeksi. Kirouksen takia Sohman perhe on tyytynyt eristäytymään omaan rauhaansa… Kaikki muuttuu, kun nuori Tohru honda tutustuu Sohman perheeseen. Tohru saa pian tietää perheen kirouksesta ja pian mikään ei ole niin kuin ennen.

1. jakso: A Strange day
    Tohru Honda asuu tilapäisesti teltassa metsässä, koska hänen kotitaloaan remontoidaan. Mutta hän ei tiedä, että hän on pystyttänyt telttansa salaperäisen Sohman perheen maille. Sitten Tohru kohtaa perheen jäsenet ja hänen elämänsä muuttuu kertaheitolla suureksi seikkailuksi.
  2. jakso: The Sohma Curse
    Tohru saa tietää Sohman perhettä vaivaavasta kirouksesta, nukuttuaan vain yhden yön heidän kotonaan. Salaisuuden vuotaminen Tohrulle on vakava uhka perheelle. Pyyhkivätkö he uteliaan Tohrun muistin puhtaaksi, vai luottavatko he tämän kykyyn pitämään salaisuuden omana tietonaan.
  3. jakso: All Shapes and Sizes
    Koulu on alkanut ja Tohru lähtee yhdessä Sohman perheen Kyon ja Yukin kanssa opin tielle. Kyo ei viihdy koulussa alkuunkaa ja ajautuukin Yukin kanssa tappeluun. Uusia asioita selviää Tohrulle. Kaikki ei olekaan niin kuin hän on luullut.
  4. jakso: Here Comes Kagura!
    Tohru on saanut vastuullisen tehtävän: hän on Sohman talon kodinhoitaja. Mutta kun perheen tuttava, Kagura, saapuu vierailulle, ja osoittaa yhä rakastavansa palavasti vastahakoista Kyoa, on hullunmylly pian irti. Meno ja meininki yltyy sellaisiin mittasuhteisiin, että Tohrun on syytä epäillä, onko hänellä kohta pystyssä huushollia, jonka kodinhoitajana toimia.

K7
Kesto: 1h 36min (4 x 24min)
Tekstitetty suomeksi

6.2.2024