Siina ja Taikaradion DUO Jurvan kirjastossa

1.7.2023 @ 14:00 - 15:00

SIINA & TAIKARADIO -Orkesterin DUO
Laulubussi seikkailee -konsertti Jurvan kirjastolla markkinalauantaina 1.7.2023 klo 14.00.
Hyvällä säällä ulkona, sateen sattuessa sisällä. Kesto noin 45 minuuttia.

Siina & Taikaradio -Orkesterin Duo kutsuu koko perheen bussiretkelle, jossa kaikki on mahdollista ja kaikki pääsevät mukaan yhteiseen lauluun ja leikkiin!
Laulubussi kulkee laulubensalla, joten kaikkien lauluapua tarvitaan. Minkälainen musiikkiseikkailu meitä odottaa ja keitä tapaamme vauhdikkaalla matkalla? Taikaradio -Duon akustisen lämmin ja innostava musiikki ilahduttaa kuulijansa päivää niin perinteisten tuttujen kuin uudempienkin laululeikkien sävelin!
Tervetuloa kaikki mukaan yhteiseen ja iloiseen musiikkiseikkailuun!!!

Lastenmusiikkiorkesteri Siina & Taikaradio -Orkesteri on konsertoinut jo yli 15 vuotta ympäri Suomea. Siina on koulutukseltaan varhaisiän musiikinopettaja ja hän on tuttu musiikkitoimittaja myös tv:n lastenohjelmista/ Pikku Kakkosesta sekä suosittu tubettaja YouTuben Siinan TaikaStudio -kanavalta.
Siina & Taikaradio -Orkesterin uusin levy on nimeltään ”Laulubussi”.
Siina & Taikaradio -Orkesteri sai Vuoden Lastenmusiikkiyhtye 2020 -palkinnon.

1.7.2023

1.7.2023