Tunnista nettihuijaus -luennon ETÄKATSOMO Jurvan kirjastossa

25.4.2024 @ 13:00 - 14:30

Luennosta järjestetään etäkatsomo Jurvan kirjastossa kahvitarjoilun kera.
Tervetuloa kuulemaan ja kysymyksiäkin saa esittää, ne välitetään luennoitsijalle.

Mistä tietää, onko verkkokauppa luotettava? Saitko erikoisen puhelun perintätoimiston, pankin tai poliisin nimissä? Henkilötunnus joutui huijarin tietoon – mitä pitäisi tehdä?

Kuluttajaliiton kouluttaja ja asiantuntijana paikalla on Jaana Savolainen, joka tulee luennoimaan nettihuijauksista Kurikan pääkirjastoon torstaina 25.4.2024 klo 13–14.30.

Luennolla käydään esimerkkien avulla läpi ajankohtaisia netti- ja puhelinhuijauksia ja niiden tunnusmerkkejä. Saat myös tietoa siitä, miten toimia, jos joudut huijauksen uhriksi. Voit esittää asiantuntijalle myös kysymyksiä luennon jälkeen.

Voit tulla mukaan paikan päälle tai katsoa suorana YouTubesta osoitteessa: www.youtube.com/@KurikkaLive

Tilaisuus on maksuton ja kaikille avoin. Tervetuloa!

25.4.2024

25.4.2024