Suomi.fi ja digitaaliset viranomaisviestit -webinaari to 16.4. klo 13 Jalasjärven kirjastossa
Jalasjärven kirjaston Kamarissa näytetään torstaina 16.4. klo 13-15 Viranomaisten lähettämä digitaalinen posti -infowebinaari. Webinaarissa pääset kuulemaan Digi- ja väestötietoviraston ammattilaisia. Suomessa siirrytään huhtikuussa 2026 vastaanottamaan viranomaisposti ensisijaisesti sähköisesti. Webinaarissa kerrotaan Suomi.fi-viesteistä ja ensisijaisesti digitaalisista viranomaisviesteistä. Tilaisuudessa käydään läpi perusasiat: mitä tapahtuu, miksi ja miten pääsee tarvittaessa palaamaan takaisin paperipostiin. Tilaisuuteen on vapaa pääsy. Tervetuloa!

