LUKUHAASTET 2024 – Kurikan kirjastojen yhteinen lukuhaaste

Kurikan kirjastojen LUKUHAASTET 2024 käynnistyy ny!

Koko vuoden kestävässä lukuhaasteessa on tarkoitus lukea erilaisia kirjoja ja täyttää niillä sopivat haastekohdat. Kisailu on leikkimielinen ja tarkoituksena on, että haasteeseen voi ottaa osaa hyvin matalalla kynnyksellä ja erilaisia kirjoja lukien.

Lukuhaastet 2024 sopii kaikenikäisille ja –tasoisille lukijoille. Yhdellä kirjalla voit kuitata yhden haastekohdan luetuksi. Voit ottaa osaa myös kuuntelemalla äänikirjoja. Vinkkejä haastekohtiin voit kysyä kirjastojen henkilökunnalta.

Lukuhaastet 2024 on koostettu 30 eri kohdasta. Kun olet täyttänyt kohdista vähintään 25, voit palauttaa lomakkeen minne tahansa Kurikan alueen toimipisteistä ja osallistua arvontaan, jossa pääpalkintona on 100 euron lahjakortti kirjakauppaan. Lohdutuspalkintoina on 2kpl 25 euron arvoista lahjakorttia kirjakauppaan.

Muista tägätä julkaisusi somessa #lukuhaastet2024 –tägillä!

Lukuaikaa on 1.1.2024 – 31.12.2024. Viimeinen palautuspäivä arvontaan osallistumiselle on 3.1.2025.

Eepos-Finnan vinkit: https://eepos.finna.fi/Content/kirjallisuus

Voit hakea Lukuhaastet-vihkoja mistä tahansa Kurikan alueen kirjastojen toimipisteistä. Voit myös tulostaa vihkosen tästä linkistä.